ძალიან მომწონს, რომ როგორც დამრიგებელი ცდილობს გააცნოს მოსწავლეებს მათი კლასელების წარმოშობის, კუთხეების შესახებ. სასურველი იქნება ამ კუთხეების ადათ წესების მსგავსება და განსხვავებაც რომ აჩვენონ მოსწავლეებმა .
მომეწონა ის, რომ მასწავლებელმა მოსწავლეებს კიდევ ერთხელ მისცა საშუალება, დაფიქრებულიყვნენ ქართველი ერის წარსულზე,მომავალზე.ჯგუფებმა წარმოადგინეს საქართველოს კუთხეები. ვურჩევ,ყურადღების მიღმა არ დარჩეს ქართული ენის დიალექტები, რომლებიც ენის ლექსიკური ფონდის გამდიდრების საშუალებას წარმოადგენენ
ძალიან კარგი ნამუშევარია და ამავე დროს საკმაოდ საინტერესო .
ОтветитьУдалитьძალიან კარგი თემაა და რაც მთავარია საინტერესო,ყოჩაღ თეო!
ОтветитьУдалитьყველასთვის საინტერესო იქნებოდა ამ პროექტზე მუშაობა.გირჩევთ მოსწავლეებს თავად აარჩევინოთ თემა,რაზეც იმუშავებენ.
ОтветитьУдалитьძალიან მომწონს, რომ როგორც დამრიგებელი ცდილობს გააცნოს მოსწავლეებს მათი კლასელების წარმოშობის, კუთხეების შესახებ. სასურველი იქნება ამ კუთხეების ადათ წესების მსგავსება და განსხვავებაც რომ აჩვენონ მოსწავლეებმა .
ОтветитьУдалитьკარგი თემაა.
ОтветитьУдалитьმომეწონა ის, რომ მასწავლებელმა მოსწავლეებს კიდევ ერთხელ მისცა საშუალება, დაფიქრებულიყვნენ ქართველი ერის წარსულზე,მომავალზე.ჯგუფებმა წარმოადგინეს საქართველოს კუთხეები. ვურჩევ,ყურადღების მიღმა არ დარჩეს ქართული ენის დიალექტები, რომლებიც ენის ლექსიკური ფონდის გამდიდრების საშუალებას წარმოადგენენ
ОтветитьУдалитьსაინტერესო პროექტია. გარდა იმისა, რომ ბავშვები სწავლობენ კომპუტერში მუშაობას, მთავარი მიმართულებაა-შეიყვარონ და შეისწავლონ საქართველო.
ОтветитьУдалитьკარგი ნამუშევარი გაქვთ!
ОтветитьУдалить